sizi dusunup yardim etmek icinden gelmiyorsa, gorumce kaynana vs beklenti icine girmemek gerekiyor uzulmemek ve takmamak icin. kendiniz halledin kendi sorumlulugunuzda olan seylere yardim edip etmemek onlara kalmis..👍 uzulcek takacak bir konu degil bence kim kime napiyorsa yapsin.