Arkadaşlar kabızım desem değilim , lavabo ihtiyacim var. Ama canımı cok acitiyor genel cerrahiye gösterdim catlak olusmus dedi daha oncede olmustu. Krem kullaniyorum ama geçmiyor bugun hatta biraz kanadi . Ikınmada ıkınamiyorum karnım agriyor bu kez zorda kaldim ne oneriyorsunuz 😭😭😭 Bebeğime zarar gelmesin diye birşeyde yapamiyorum. Sıkıstım kaldim gerçekten zor bir durum Allah kolaylıgını nasip etsin 😟