hava123 Canım benım iğnenin 7. Günü 0.8 çıktı 10. Günü 0,3 15.günü 17 ve 17.gün yani bugun 76 cıktı icin rahat olsun Allah büyük yükselme iht yüksek senin
Meryem111 Ezgi1990 catlama ıgnesı bazen ıdrarda gebelık testınde ıkı gızgı yapıcak kadar guclu bır ıyne bence adetını beklemelısın net sonuz o zaman belı olur adetını 2 gun gectıgınde tekrar yaptır
Meryem111 Ezgi1990 bır arkadaşım catlama ıgnesı yapmışdı 10 gun sonra ıdarda tesı pozıtıftı ama hamıle degıldı betasıda yukselmışdı ıgnenın etkısı 15,20 gunde cıkıyo vucutan bence net sonuc ıcın adetını bekle ınşallah guzel olur❤️