kizlaaaarrrrrrr 😒 oglum olcak insallah ama isim konusunda esimle anlasamiyoruz 😒 tabiki kayinbaba ismi olacakmis ve yanina ek isim istiyorum👍 cengiz han ya da cengiz olsun diyo esim
bende cengiz berk diyorum 😍 basdan beri berk diyorum 😍 ama etrafmda uymuyo baska bisi olsun diyolar baska bi isimde uymuyo😒 war mi fikir verebilcek olaniniz 😒