17 haftalık hamileyim 15.haftadan rahım ağzı kaslarım ağrımaya başladı. Doktorum eş önde olduğu için oluyor dedi ama son bir haftadır çok ağrı oluyor sanki parmak açılıyormuş gibi acıyarak ağrıyor. Doktorum 2.hamilelikte böyle ağrılar oluyor diyor sizin aranızda da böyle sorun yaşayanlar var mi?