bebegimm16 canım 6 ay kullandım bana da doktorum doğuma kadar bunu kullan dedi en son sağlık ocağına gittiğimde devletin ücretsiz decavit verdiğini öğrendim ve sağlık ocağındaki ebe ile çok samimiyiz gerek yok her ay 70 lira vermene dedi ekstra içinde sadece balık yağı varmış her hafta balık yemeye çalışıyorum ve balık yemeği de severim sorun olmuyor o yüzden