Yürüyüş yapmalısın. Ve biraz sıvı gıdalar yemeye dikkat et özellikle pilav makarna vs dışında sebze yemekleri çorbalar tüket mesela. O haftalar beni de çok rahatsız ediyordu mide şişkinliği ve gaz sıkıntısı yaşıyordum. Ben bu şekilde hafiflettim. Süt içiyorsam da laktozsuz iç istersen. Kontrolünü bekle istersen ama çok için rahat değilse git görün için rahatlasın. 🌸