Merhaba anneler. 17 haftalık hamileyim. Bugün ultrasonda dr um bacak arasında bişey var ama bebeğin testislerini göremediğim için birşey diyemiyorum dedi. Sonra başka dr a gittik o da bacak arasında birşey görünmüo kız gibi ama yanılma olabilir dedi. Kafam çok karıştı. Tecrübeli anneleri bekliyorum 😍