Bende ne ararsan var: tansiyonum çok düşük (7.5) ayakta kalmak bile çok yoruyor, bütün yemeklerden tiksiniyorum mide bulAntım var tek yiyebildiğim peynir zeytin ve midemde aşırı asitlenme yanma var
Aslında ikinci gebeliğim oğlumda çok enerjik , çok iştahlıydım. Daha 7. Haftadan böyleysem ohooo nasıl geçer