Bende evde kesi besliyorum , tüm aşılarıı tam , evcil hayvan olduğu sağlık ocağındaki ebeye İlettiğimde toksoplqzma testi yaptırman lazım dedi kediye de dışkısından yapılacakmış. Ama eğer verebileceğim bi yer varsa doğum olana kadar uzak dur dedi. Şimdi kayınvalideme vericem doğuma kadar evden uzaklaştırıcaz. Bu arada 6+6 haftalık bebeğim