Kızlar oncelıkle merhaba ben hemen hemen hergun dusunuyor dum nasıl yapıcam diye ne zamn dogurcam diye tam programa göre gününe gün geldi meleğim 24.11.2019 gece sat 2 de sancım tuttu ams normal sancıdır dıye aldırmadım yarim saat de bir gelıyor Du ardından Nişan denilen sey geldı dedim artık doğum başlıyor ama ben sancımı evde cekme taraftarıydın ama ne yazılkkı bı sat sonra kanamayla birlikte suyum geldı sureklı korktum ilk gebelıgım oldugu ıcın hemen sat 4 de hastsneye gıttık acilden girdik bu arada dıgum ysptıgım hastsbe ankara sehır hastanesi alttan muane etti doktor 1 cm acılma var ama kanla bırlıkte su gelıyor hemen sancı odasına aldılar herseyimi cıkarttırıp esime verdiler esımi almadılar muhtemelen odalar hep tek kısılık tı sancım 15 10 dk ya dustu derken yatırdılar surekli nst ile serum takılı kaldı basımdan doktorum hıc ayrılmadı refakat cı koltuğun da oturdu bu tek yeme ge gıttı geldı her odanın dıgum yaptıracak doktoru farklıydı arada bu bas doktor gelıp alttan baktı hemsıre doktorlar hep gelıp gıdıp acılma ya baktılar ama ilerleme yok 6n7 sat gecti ancak 2 santim oldu normalde ilk dogum lar da suni sancı verıyır larmıs ama benım sancım cok olduğu için vermediler sancım cok ama acılma yok sancılar 5 dk 3 dk derken bir dk ya düştü acık acık konusacam dogrusu ne ise ölüyorum gibi hissettim herkesten bı sey duymuştum ama normal dogumun ınan bu kadar agrılı gectiğini bılmıyır dum adet sancısı nın 40 50 katı butun kaburgalarım kırık gıbı hissediyor dum doktorlara hamsilere yalvarıyor dum nolur ya bogazımı kesin atın yada benı sezeryana alın diye o kadar acı cekıyır dum kı anlatamam ne dedigımı ne ysptıgımo bılmıyor dum sancı geldık ce hastsbe inliyor Du Rabbım kimseye bu kadsr agrılı dogum vermesin ama doktorlar hemsıreler geldı gıttı surekli teselli verdiler konustular benımle sonra benım odamda basımda bekleyen doktorum surekli alttan muane etti surekkı takip etti nst den ve sonunda 6 cm olmus tu ama cok sancı cektım sonra benı kaldırdılar bı hemsıre geldı sureklı ayakta egzersiz yaptırdı nefes egzersizi belime masaj yaptı agrı geldikçe cok sobra dinlendim acılma yok tekrar bı hemsıre geldı plates topuyla hareket ettirdi derken tekrar yoruldum yattım özel hastane gıbı muamele gördüm açıkçası ben bu kadsr beklemiyor dum ve sureklı inşirah suresini meryem suresini okudum dua ettim herkese Artık mecalim yoktu foktor baktı hala 6 cnm sonra 20 dk yemege gıttı geldı tekrar baktı ki o 20 dk ıcınde 10 cm olmuş açılmam şok oldular doktorlar hemen o yattıgım yatak dogum yatagı na dönüştü dogum baslamıs tı artık doktorum sancım geldık ce bacaklarım san tutup kafamı on tarafa itip nefesimi tutup ıkınma mi soyledi ve ıkı kez ıkınma da bebegım cıktı Hersey bıttı artık onu alıp kucagıma verdiklerin de herseyi mı unuttum ne agrı var ne sızı tabi o arada igne yapıp kesik atmıs lar haberım yok yasamadan kimse hissedemez cok farklı bı duygu cok zorlandım ama Rabbime sukur ler olsun evladımı kucagıma aldım kucuk bı prensesim oldu boyu 49 cm kılosu da 3 kilo 160 grm dogdı sukur ler olsun ikimizde saglıklıydık plesentayı beklediler bı on bes dk sonra oda cıkınca artık herkes bityı ne agrı ne sızı kalma dı Rabbım ıateyen herkese nasip etsin ıns ama sancı dogum sancısı herkesin anlattığı gibi hafife alınacak bı sancı degıl ama Rabbım dayanma gücü veriyor ve hemen ıkı gun içerisinde toparladım hakkınızı helal edin biraz fazla oldu ama butun annelere hayırlı agrısız dogum lar versin Rabbım saglıcakla kalın 😍😍😘