Dilekklc27 Seda05 dogrudir cnm ama ne bilim yinede kullanmak istemiyorumnoldukca olac kullandim bastan beri zaten tabi doktor verdi ama yanigin acisini atlatirim diyorum
Dilaemrh Dilekklc27 Aynen doktor öyle dediyse öyle yap, benim doktor da pek ilaç kullanma taraftarı olmuyor bileğim ağrıyor merhem önermedi kullanmamı bileklik tak dedi. Napalım idare edeceğiz güzel anneler☺️
Dilaemrh Dilekklc27 Amin canım benimki hamileliğe bağlı ödemdenmiş anca doğum sonrası geçermiş bileklik hafifletiyor neyse ki☺️ sağlıkla kavuşalım da hiç sorun değil bunlar😍👣
Dilaemrh Dilekklc27 evet geri sayıma başladık biz🐣sen de nasıl geçti anlamayacaksın, bol bol yürüyüş yap bol bol dinlen ben mümkün oldukça öyle yapıyorum😍 sağlıkla gelsin minnoşlar🤲😍