Lamelif yanlız değilsin bende şuan 28+5 günlük hamileyim cumartesi kontrole gittim herşey yolunda dedi doktor ama içimde nedense hep bi sıkıntı var erken doğm olacak ters bişey olacak diye çok korkuyorum.Doktor bebek hareketlerini takip et dedi.Hareket etmesin hemen panik oluyorum 😣 Allahım sağ sağlim sağlıklı bi şekilde hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻