Yvznannesi Hanımlar batı hastanesi ilk doğum için 2000 tl ücret istedi. Eğer ikinci doğum olsaymış 1500 tl olurmuş. Fiyat bana saçma geldi. Bu arada Sezeryan 1700 tl. Biraz tuhaf değil mi ücretler