Gunay08
Gunay08 40. Haftada 2500-4000 doğan bebeği normal kabul ediyorlar. Doktorunuz bakmıştır kordondaki kan akışına. Sizden besleniyorsa sorun yok. Nefes alış verişini bile kontrol ediyorlar güçlü mü değil mi diye. Sanırım doktorunuz sizi pek bilgilendirmiyor. 🤷♀️
Bende 35+1deyim. Mümkün değil ocağı göremezsin dedi doktorum. Kulağının yarısına kadar kanala girmiş kızım. 34ten sonra ben geliyorum diyen bebeği tutmuyoruz artık içerde dedi. Haftaya çatı muayenesine çağırdı. Nefes egzersizleri ıkınma provası yapacağız. Gelişimde kilo ikincil olarak değerlendirmeye alınıyor. Sıkmayın canınızı. Benim kız keşke haftaya falan gelse valla. Gayet sevinirim. 😂 Kilosuda 2450.