Merhaba bende 6 yıllık evliyim, hiç çocuk düşünmedik bu sene karar verdik. Ocak ayında tüm testlerimi yapıp korunmayı bıraktık. Ancak ovulasyon günlerinden kaciniyordum yine de 😁 12 Mayıs'ta kimyasal gebelik gecirdim. Temmuzun 12sinde ikizlere doğal yolla hamile kaldım. Lütfen moralinizi yüksek tutun, olumlu düşünün ve bazı şeyleri akışına bırakıp unutun 🤗 inanın bu size daha iyi gelecek 🥰