Ehnr Dün test yaptım adetime bir gün kala bugün adet olmam gerekiyordu belli bir ince cizgi çıktı başına böyle bişey gelen var mı
Zade Ehnr Hamile olma ihtimaliniz çok yüksek :) Adetiniz geçsin birkaç gün sonra tekrar deneyim derim ben :)
Aybuke42 Ehnr bende adetim 3 gün kala böyle bi silik çizgiyle öğrendim hamileliğimi. Allah'ım kucagına almayı nasip etsin inşallah
Ehnr Aybuke42 çok teşekkür ederim inşallah vardır hayırlısı olsun bakalım testi tekrarlayacağım dua edin kızlar lütfen
Ehnr Nurr ben testi yaptım baktım bişey yok gece vakti yapmıştım ondan sonra yok diye koydum uyudum sabah kalktım bozulmuş gibi değil direk ince çizgi vardı
cerrah61 Ehnr büyük ihtimal gebelik var gibi ama testin başında beklememişsin o yüzden en garantisi bir daha tekrarla ilk 10 dk da çizgi oluşursa koş kan vermeye 😁🤲🏻