Merhaba hanımlar aranıza yeni katıldım 😇 bugün doktora gittim kalp atışını duymak için çünkü 6 hafta 6 günlük bebeğim yani duyabileceğimi düşündüm ancak bebeğimi zor gördüğünü 15 gün sonra bi daha gelmemi söyledi böyle Bi durumla karşılaşan var mı acaba zor görmeleri normal mi bebeğimi