Yanlış hatırlamıyorsam 7. Haftanın sonunda regli olmuşdum yada tam 38. Günüme denk gelmişdi bikaö gün oynayabilir tam hatırlamıyorum. Kasık ağrımda olmuştu bikaç gün sol bikaç gün sağ kasığım ağrıyordu . Normalde de regliniz sancılı geçiyorsa korkulacak bişi yok cok farklı bir ağrısı yok. Zaten doktorlae düşükden saymıyorlar bu durumu . Özellikle gebe kalmak isteyen kadınların erkenden test yapmaları sonucu hayal kırıklığına uğradıkları bi durum. Bi
çok insan kimyasal gebelik geçiriyor fakat hamilelik düşünmüyorsa reglisi geçikmiş sanıyor. Demişdi doktorum..