Monna Benim de en son muayenemde 4 cm açıklığım çıkmıştı ve doktorum eve gönderdi.Benim haftam biraz daha erkendi 37+0 haftalıktım.Bir hafta daha dayanmaya çalış,uzanacaksın tuvalet dışında kalkmayacaksın dedi.Nst’de de sancım çıkmıyordu kendim de bir şey hissetmiyordum
1 hafta sonrasına hastaneye yatış vermişti ama benim tarihten bir gün önce sancılarım başladı akşam ve doğum yaptım.