Ati22 kasilmaniz olmadı mi hiç ne güzel ya imreniyorum valla :).Biz 32+3 olduk bugün gittik doktora yine kasılmam çıktı sürekli çıkıyor korkuyorum.Daha önce 60 çıkmıştı hissetmemiştim 29.haftamda artık birkaç gündür hissediyorum nefesim kesiliyor resmen bebek toplanıp gerginleşiyor karnın.Aslinda bir yönden iyi mi diyorum vücut hazırlık yapıyor ve kasilmaya alışıyorum bugün 45 cıktı 45 i bile hissettim baya nefesim kesildi.Erken doğacak diye korku oluyor işte olmamasını tercih ederdim.