Aynısını bende yaşadım bu hafta şeker yüklemesinden sonra yüksek çıkmış ben çok korktum dün tekrar aç karnına şeker tahlili verdim sağlık ocağına sonucu pazartesi alıcam inşallah bişey çıkmaz doktorum dahiliye ve diyetisyene yolladı dahiliye doktoru beni çok korkuttu insüline başlarız eğer dikkat etmezsen dedi