Merhaba , böbrek genişlemesi nedeniyle perinatolog muayenesi sonucu bebeğimin down sendromu ve genetik bozukluğunun yüksek olabileceğimi öğrendim.amniyosentez önerdi.başta her şey normaldi İkili tarama testim her şey normal gidiyordu. Kordonda tek arten tek ven çıktı. Mide cebi görüntülenmedi . Ne yapacağımı bilmiyorum birde profösere gideceğim ama dünyam yıkıldı resmen bunları duyarken