Rukiyecaglar2 kız ıvır zıvır aşırı çok hiç bitmiyor biz şanssız olmuşuz önceden böyle şeyler yoktu ablam 3 yıl önce doğurdu ben bide şanslıyım ne beşiğe para verdim ne dolaba ne Kıyafete bebek telsizi bile saklamıştı ablam dünden beri internette gözüm kan çanağı oldu internetten bakmaktan bu arada Trendyol da Philips avent emzikle biberon indirim de bak en uygun orda 😂