Dün bende eczaneden aldım.Oradaki bayan da dedi koltukaltı olan daha iyi diye, ayrıca fiyatını sordum merakımdan, koltuk altı olan 12tl aldım, temassız in fiyatı 200 tl ydi...Dedim kalsın 😁🖐 Gereksiz yani, en güzeli koltuk altı olan ben onu tercih ettim 👍