Ebrugunesss canim keske iki tane ciksaydi göğüs altlarinda, boynumda, göğsümün ustunde ve kahverengi olan yerlerinde.. Bunaldim,sikildim bi de oyle kasiniyor ki anlatamam. Ama boynumdan sadece 2 tanesi kararip koptu belki dogumdan sonra gider yoksa cildiyeye gidip ne var ne yok kestirecem dogumdan sonra..