Zeynep_busra Doğu ilgisizdir ama kendince takip ediyor tarzı insanı kızdırıyor ama riskli bir durum geçiriyorum ve Doğu gayet güzel bir şekilde yönetiyor süreci. Başka dr a gittim renkli ultrasona vs girdim üniversiteye de gittim ama onların bilemediğini Doğu gördü. Değiştiririm diyordum ama değiştirmeyeceğim. Doğumu ise gayet iyi tüm arkadaşlarım onda Doğum yaptı ve memnunlar. Eşimin arkadaşınin eşini kadın Doğum ve üniversite doğumu çok riskli diye kabul etmedi ve Ankara’ya gönderdiler bunlar da Doğuya gitti biraz zorlayıp kabul ettirdiler doğumunu Doğu yaptırdı Bebek de anne de çok iyi. Karar senin tabi, ben alevi de düşündüm ama onun Doğumu nasıl ona giden kimse olmadığı için bilemiyorum