3_melek_annesi orası biraz karışık ya🤦🏽♀️ Baştan beri hep normal doğum yapmak istiyordum; ama vajinamda bir siğil fark ettim. 1 cildiyeci 3 kadın doğum uzmanına göründüm. Biri bu normal doğuma engel değil, vücudun normal doğuma çok uygun-çatı muayenesi oldum- sakın sezaryen olma derken biri test yapalım sonucuna bakalım; bir başkası riske atma sezaryen ol; diğeri de siğilin normal doğuma engel olmaz dedi. Anlayacağınız sezaryene yakın olmakla birlikte henüz tam karar vermedim