bebegimmm16 Kızlar tsh değeri 4 olması gerekirken 9.56 çıktı doktor takip etmemiz gerekiyor dedi. Korkuyorum bi sorun olurmu?
Grhn bebegimmm16 ilaç kullanmaya başlarsınz hiç bir sorun olmaz bende 7 aydır kullanıyorm ama geç kalmayın dahiliye bölümünde bir doktor bulun her ay kontrole gidiyorsunuz kan tahlili veriyorsunuz ona göre ilacın mligrmnı yükseltiyor yada düşürüyor canm ilaç kullanmazsan asıl riskli olur çünkü bebek trioitten besleniyor
arzu_glyprk bebegimmm16 baya yüksek çıkmış ilaçla düzelir gebelikte 4 geçmemesi lazım, bende tiroid hastasıyım ilaçla, ve gebelikle baya düzeldi troidim, ilaçları düzenli kullanmaya bak ve tuz çok tüketme
Brgzl bebegimmm16 hiç canınızı sıkmayın gebelik haftanız erken olduğu için hiç bir sıkıntı olmaz bende 7 haftalıkken öğrendim benimde 9 kusurdu endokrolojiye yönlendirdi her ay düzenli kontrol e gidiyorum hap kullanıyorum hiç bir sıkıntı yok düştü şükür 🙏🏻
Guldenece_2525 bebegimmm16 ilk 3 ay tsh bebek için çok önemli..tsh normal bir insanda 4 olması gerekirken gebelikte bu değer 0.5 ve 2.5 arası olmak durumundadır...ilaç ile çok çabuk normal değerlere dönebilen bir hormon..gebe kalmadan önce de troid hastasıydım gebelikte sürekli her ay mutlaka endokrinoloji bölümüne gidip ilaç dozumu ayarlattırıyorum..düzenli ve uygun dozda kullanım bebek ve sizin açınızdan çok önemli..sağlıklı günler...
bebegimmm16 Grhn canım ben 7 haftalığım sağlık ocağında kan verdim onun sonuçları kafam çok karıştı yarın doktora gideceğim tekrar bakalım falan dediler ama korkuyorum
GamzeSevcan Ben gebelikten öncede tiroit hastasıydım ilaç kullanıyordum hala kullanıyorum tabi doktorun ayarladığı doz kadar. Hiç sıkıntı yapma korkma her ay kan vermen gerekiyor ve ilacı düzenli kullanman gerekiyor bu kadar ☺️
bebegimmm16 Ben gebelikten önce bilmiyordum varmı yok mu bugün öğrendim, iki hafta sonra tekrar ölçelim dedi ilaç vermediler canım sağlık ocağından, kendi kadın doğum doktoruma gitmelimiyim
ozlemcigimmm Bende de hipotroid vardı 5.3 küsürlerde doktor hap verdi kullan bir ay sonra bakalım düşmüşse keselim ilaçı dedi cnkü ne olursa olsun ilaç bebeğe de geçiyormuş kullanmazsan da bebekte kalıtsal hasarlar düşük veya zeka geriliği yapıyormuş doktorum güzelce hepsini açıkladı bir ayı geçti bu hafta gidicem kontrole muhtemelen düştü ve ilacı kesecek birçok düşüpün sebeplerinden tedavini ol mutlaka
Brgzl ozlemcigimmm ilacı düşse de 5. Aya kadar kesinlikle kesmiyorlar çünkü bebek daha kendi üretemiyor tekrar yükselir eğer ilaca devam etmezseniz bebek 5. Aydan sonra artık kendi üretmeye başlayınca iyot miktarı size yetiyor bebeğe ilaç geçiyor Diye bişey yok 😵
bebegimmm16 Guldenece_2525 hemen yarın gidicem kontrole geç kalınmamış değil mi 7. Haftamdaydım daha yeni öğrendim telaşlıyım
Guldenece_2525 bebegimmm16 sıkıntı olmaz canım korkma bir ara benimde yüksek çıktı ilaç ile 1 haftada düzene girdi.
Bebegimbenim3 bebegimmm16 cokk yuksek cikmis canim.normalde hamilelikte 2 bcuuk altinda istiyorlar. Hemen bi dahiliye cik ilac kullanman gerek