Fatmafatma Merhaba gebelerr hazir nesquik tozu alip evde sutle karistirp icen varmi bir zarari var midir
emelbulbul ben ilk başlarda alıyordum. sırf süt içeyim diye ama şekerli dediler kilo aldırır denilince bıraktım🙁((
Fatmafatma emelbulbul hadi ya bende sutu sade icemiyorm icine yarin cay kasigi kakao atiom sekersiz ole iciyordum ondanda sıkıldım degisik seyler istiyorm
deletedmom11 Ben içiyorum hemde sürekLi cnm çektikçe kiLo aLcam diye sütü içmeyimmi anca öyLe içebiliyorum sütü bu araLar
ozgeilhan Valla ben sen sade süt içemiyorum sırf süt içeyim diye nesquik katayım dedim ama doktorum bal falan koy dedi dedim bal da sevmiyorum 😂 en son rondodan muz geçirmekle buldum çözümü muzlu süt yapıyorum öyle deneyin bide 🤗