Mrsde05 ankara medisis ise ben kontrole gittim suratsız bir doktor vardı herhalde bana o denk geldi 😅 doğum paketi 6 bin lira dediler 2 taksit oluyormuş sadece oda falan da süslüyolarmış. Fakat özellere hiç güvenmiyorum doktorların tatil dönemine falan denk gelince uğraşmadan açılman olmadı sezeryana alalım ayağı yapıyolar o yüzden üniversite hastaneleri tercihim prof ya da doç seç doğumun toplamda 2-2,5 ğa gelsin hem emin ellerde ol hem de en ufak zorlukta seni kesip biçmesinler 😊