Funal cok memnun kaldim. Radyolog bu arada zuhal hanim :) benim bebis yuzunu gostermedigi icin 2 saate yakin bakti. Ciktim disari yurudum geldim falan. Renkli fotograf veriyo. Cd hazirlayip veriyor ve dosya veriyor size. Basindan savmadi hic, gerekli seyleri anlatti detaylari zaten kendi doktorum bilgi verdi :)