Grhn hayır riskli gebelik değil normalde bnde ayda bir kere gidiyordum 7. Ayımızı geçtik artık ayda 2 kere oluncak DİE, biliyorum. Hastaneyle görüştüm muayene olduktan sonra 10 gün içerisinde ücretsiz kontrol oluyormuş 10 günü geçince tekrar aynı ücret alınıyormuş