Obsesifk Motheroftwo ona öyle denk gelmiş demekki bizimki çok iyiydi 2 kere baktı hatta kesinleştirmek için
Motheroftwo Nurarslan aa ben o doktora gidiyordum eskiden tepeüstünde dr.sadık Ahmet hastanesinde değilmiydi karıştırıyormuyum yoksa
Motheroftwo Nurarslan baktım şimdi evet o doktor 2gebeliğimde de o doktora gittim çok iyi bir doktor özeldeydi o zaman ben bana da söylemişti 12 haftalıkken
Nurarslan Motheroftwo evett muhtesem bir doktor cok seviyorum kendisini yalnız ben bu hafta dogum iznine ayrildim ve nurhan beyin gorev yaptigi hastanede dogum yok😣baska doktora gitmek zorundayim maleseff
1987gokce @ Motheroftwo ben sisli de oturuyorum buranin klinkleri var. Kadıköy'de de var mesela ücretsiz gidip muayene oluyosun. Ben Kadıköy'de öğrendim mesela randevu aldım telden.
Hazalelif baharclk. Merhaba Bayrampaşa devlet hastanesinde hangi dr söylemişti. Ben yusuf yılmaz a gidiyorum ama sormadım. Malum devlet geç söylüyor tabiri olduğu için. Şuan 12+4 haftalığım