Gaziosmanpaşa Avrasya hastanesi Atiilla Okur muhteşem bi doktor hem cok ilgili hemde konuşmasi her soruyu cevap vermesi ve kendisine vatsaptan ulaşabildiğimiz için iç rahatlatıcı Bi sorunm olunca yazıyorum ve donuş yapiyor malesef her doktor bunu yapmiyor muayne ucreti 100 tl