Esrasayy HilalG normal gebelik testlerinde çıkmıyor diye biliyorum ben de test alırken adetime 3 gün vardı eczacı çıkmaz normal testte demişti ama erken gebelik testi hemen sonuç vermişti😊
Tubacfc34 Myasminn benimde aynı şekilde adetim ikinci günü olmadım test yaptım hayalet bi çizgi çıktı peki sizin şuam varmı gebelik
HilalG Esrasayy işte kesin çözüm olsun diye benim de aklım da o var bide diyorum çıkmazsa çatlama iğnesi oldum da o yüzden bu ay ümidim var biraz
DEF HilalG ben akşam yapmıştım hatta aakşam ezanı okunuyodu ben o ara gittim idrarı hazırladım telefonum çaldı bir saat telefonla felan konuştum sonra gittim bekleyen şdrarla testi yaptım elimi yıkarken pozitifi gördüm 😂 inşallahs ende görürsün
Kardelenyigit HilalG allahım sanada nasip etsin isteyen herkese duyguyu tattırsınn en içten dileğimle 💕
Aleyna-45 HilalG ben 3 gün önce yapmıştım kuzum silik çizgi çıktı sonra kan testi yaptırdım aynı gün hemen hamile olduğum belli oldu. Şuan 8+3 üm. Ama kişiden kişiye değişebilir yinede bir deneyin
Zeynepreyyan Adete 4 gün kala evde test yaptım tek çizgi çıktı. Adet olmam gereken günde tekrar test yaptım çift çizgi gördüm. Kan verdim aynı gün sonuç 81.2 çıktı. Hamileydim kızım oldu