merhabalar doğum zamanını doldurup hiç belirtisi olmayan var mı ? 40+5 im sancı su nişan hiçbiri yok doktorum bugün baktı açılma da yok açılma olmayınca suniyle zorlamaya gerek yok dedi. Açılması olmayıp suniyle açılması olup doğum yapan var mı ?? pazartesi günü sezeryan dedi