Dilek1661 sürekli yemen sana kilo yapar 😅 az ye çok kilo alma sonra benim gibi spor yapmak zorunda kalabilirsin. Kalsiyum ve protein almaya gayret et. Bir de her bebeğin kilosu ve bünyesi farklı olur o yüzden gelişimi için bebeğinin kilosu iyi mi kötü mü bilemeyiz bence kimseninkiyle de kıyaslama yapma doktor sorun gormediyse sikinti yok demektir.
- Haftada 800 gramdi oğlum şimdi 25.haftamiz ama doktor bebeğimin iyi olduğunu kendime çok kilo aldığını söyledi şimdi spor yapıyorum.