Melegimm19 Nyaman e bebekten kaplı emzirme sütyenlerinden aldım,lcw dan emzirme atleti aldım ikisinden de gayet memnunum
Bsecill Nyaman benim göğsüm büyük olduğu için kapsız olanlardan aldım pazardan aldım çok güzel çıktı güzel toparladı şahinlerinkini almıştım 5 para etmez tutmuyo resmen göğsümü inceleyip hatta deneyip almak en iyisi
Faray Nyaman Göğüslerim büyük olduğu için atlet düşünmüyorum. Dagi, penti, h&m çevredekilerin kullanıp memnun kaldıkları markalar yarın gidip bakacağım bilgi veririm ❣️❣️
Lale00 Nyaman pentide indirim var canim ben az once emzirme sutyen ve atlet aldim gidip bakabilirsin penti kaliteli oluyo sutyen Ler yari fiyatina dusuyo ic camasir ve atlette bakmani tavsiye ederim
umudumubeklerken Lale00 canım pemtinin emzirme atletini bende düşünüyorum ama nasıl göğüs kısmı kaplı mı ya da altında destek var mı dümdüz atlet mi yoksa bilemediğimden alamadım bugün de indirim bitiyor bakmaya gidemem
Deletedmom099 Nyaman canım bir sürü şey aldım bir sürü para verdim hepsi marka hiç birinde rahat edemedim en güzeli sporcu büstiyeri hem esnek hem rahat kalıplılarda var kalıpsızlarda
Nyaman Deletedmom099 Ben suanda da zaten sporcu sütyeni kullaniyorum gerçekten çok rahat oluyor ama işte dışarı gittiğimizde emzirme sütyeni ve atleti daha rahat olacağını düşünüyorum ondan da aldım birkaç tane
Nyaman Arkadaslar.lwc da emzirme sütyeni 1 alana 1 bedava vardı aldım Bakalım inşallah güzel olur emzirme atletini de de vardı bir alana bir bedava Fakat çok çabuk tükenmiş
Deletedmom099 Nyaman aslında dışarda sporcu sütyeni daha kolay esnek olduğundan hemen indirip göğsünü çıkarabilirsin emzirme sütyenlerdinde çıtçıtını açman gerekiyor ☺️
Erenimo Deletedmom099 aynen öyle. Benimde sporcu sutyenlerim var. Dediğin gibi çok esnek oluyorlar. Atlette düşünmüyorum. Bide benim çıtçıtlı atlet giyme alışkanlığım var. Onlarla idare edicem.
Deletedmom099 Erenimo emzirme sütyeni aldım ama kullanmıcam bence penye uzayan büstiyerler atletler daha kolay kullanımı çekip indir bu kadar diğerlerinin çıtçıtlarını açmak daha zor hem emzirme sütyeni hem emzirme atleti giydiğini düşün ikisinide açmak daha zor bence