16+3 haftalığız bizde çok şükür iyiyiz haftaya kontrolümüz var cinsiyete 13 haftalıkken erkek dedi ama değişebilir dedi doktorumuz kontrole gitmeyeli 1 ay oldu o yüzden bilerek tartılmadım kaç kilo alicam diye hastaneye gidene kadar bekleyecem bakalım herkese sağlıklı günler kızlar 🤰