Zehra1994 valla canım ben 2000 liralık beşiği letgodan 350 tlye aldım kırık çizik hiç bir şeyi yoktu çok memnunum alabiliyorsan letgodan araştırıp alabilirsin sonuçta bir kaç yıl kullanacaksın en fazla 4 yaşına kadar kullanırsın o dan sonra büyük yatağa geçiş yapacaksın o yüzden atacağın yada birilerine vereceğin eşyaya o kadar para vermeye gerek yok bence