Dilek3504s Merhaba arkadaşlar 11 haftalık gebeyim bu hafta çok akıntım oldu kahverengimsi sümük gibi normalmi yaşayan varmı ?
Gamzedngdn Dilek3504s umarım önemli bişey değildir canım 9+3 üm ilerleyen zamanda ne olacak bilmiyorum ama şimdiye kadar hiç kahverengi yada tedirgin edici bi akıntı yaşamadım beyaz dışında.