Tugsal ben ilk bebeğimi 5 aylıkken kaybettim onda hiç zorlanmamiştim ne aşerme, ne mide bulantısı ara sira mide yanmam oluyordu sadece çok rahattim. Şu an da 12 haftaliğim başından beri mide bulantısı, istifra, halsizlik, yorgunluk, lekelenme, mide yanması hepsi var. Benim hamileliklerim farkli oldu yani.