Kızlar 7+6 yım 3 hafta önce kadar doktora gittik tam 5 haftalıktı kese göründü 2 hafta sonra gel bebeği görelim dedi bizde ilçede oturuyoruz eşim işinden dolayı gidemedik haftaya izinimiz var memlekete gideceğiz orda kadın doğuma giderim diyorum ama burda hep mide bulantısı kusma vs görüyorum herşey burnuma kokuyor midem bulanıyor ama aşırı değil hiç kusmuyorum uyku deseniz gece sanki uyumuyor gibi hissediyorum uyku problemim de yok evimde yemek de yapıyorum iş de yapıyorum acaba boş gebelik falan mı bende mi sorun yoksa böyle olan var mı 😒