Mommbabyy 19.haftanda gittiğin için sanırım bebişin üçük olduğundan bir kaç şeye bakamadigini not düşmüş doktorun. Tavsiyem 22-23.haftalarinda özelde bir uzmana gorunmen olur.
İlk arastirma Hastanesi'ne gittim ve açıkçası uzman yerine asistan baktı oda yüreğimi ağzıma getirdi.15dk ya baktı ya bakmadı pekde içime sinmedi aynı gün özelde bir uzmana gittim 1 saat bebeğimi inceledi, benim serklaja ihtiyacım varmı yokmu ona baktı. Bobregimde genisleme varmı ona baktı kısacası hem benimle hem bebeğimle herşeyi çok iyi inceledi 2 sayfa rapor yazdı CD ve fotoğraflarını da almış oldum.