Kızlar 14 . Haftadayız az önce çatlak yağımı sürecekken farkettim midemin sol tarafında şişlik var ,yeni kahvaltı yaptım ondan desem diğer tarafta neden yok ,yada çoğunlukla sola yattığım icinmi ki ,yaşayan varmı bu durumu korkmalimiyim kızlar bebekle ilgili değildir umarım 😓😓