Burcu1626 herkesin bunyesi farkli canim herkeste kesik olucak dikis olucak diye bir sey yok o anki duruma gidisata bagli esnek bi vucudun rahmin yani varsa ne dikise ne kesige hicbiseye gerek kalmaz herkesin hikayesi farkli bunlari dusunup sikma kendini akisina birak herseyi..benim ilk dogumum normal dogumdu ve bende oldu ama mecburen cunku bende acilma bile sanci verilerek olmustu ama o an inan hic bise hissetmiyosun emin ol saglikla kavusalim bebeklerimize yeter ki..