Ladygirl 1 yıl 4 aylık evliyim ben canım baslar da cocuk icin erken oldugunu dusunduk 1 sene gecsin sonra dusunuruz dedik. Tam da oyle oldu ilk denedigimiz ay hamile kaldim. Rabbime sukur.. Senin gibi ilk evlendigim gunden beri vajinal kuruluk sorunu yasiyorum felaket gibi bi sey ama sabrediyoruz iste biz kadinlar herseye katlaniyoruz. Ve vajinusmus sorunum da var bu yuzden normal dogumdan farkli bi korkum da var bilmiyroum daha doktoruma soylemedim ama bu konu da destek almayi dusunuyorum bakalim .