Dilekclb Merhaba ben 5+4 gunlukken ultrason alt ve karindan goruntuye girdim kese var ici bostu doktor bir hafta sonra gel icini goruruz , haftaya bos gebelik olup olmadigini anlariz dedi, bu durumu aranızda yaşayan var mi, bu hafta bos gorunmesi normal mi?
Dilekclb Meryycennn tesekkur ederim ilk gebeligimde ucuncu ayda kalbi durmustu insan ister istemez cok endiseleniyor ins haftaya gorurum 🙏🏼
Dilekclb Misssimsek bir hafta beklemek cok uzun Allah in izni ile saglikla ilerlese ve kucagima alsam ins🙏🏼
Misssimsek Dilekclb inşallah canım hayırlısıyla keseyide bebeğine kalp atışında göreceksin inşallah boş gebelik yaşadım biliyorum dualarım seninle sende içini ferah tut bebeğine güzel enerjiler yolla. Bende ayın 9 unda kalp atisina gidicem bende daha bebeğimi görmedim endişeliyim ama inşallah herşey yolunda gidecek.