Kızlar bugun devlet hastanesine gittim keseyi görduk 9 mm dedi. Ama kese tam olmasi gereken yerde degil dedi. Yan odadaki doktoru cagirdi ona soyledi oda bakti o normal zamanla toparlar dedi haftalik takip yapilsin dedi. Moralim cok bozuldu boyle bisey yaşayan varmi. Daha oncede 9 haftalikken kalbi durmustu simdide bi sorun cikicak diye cok korkuyorum😔😔